نکات زندگی



اگه بخوای نسنجیده و بدون فکر رفتار کنی خودت تو این معادله حذف میشی
بعدشم تا حدی این مسائل عادی شده .

ازدواج

(از جایی این نوشته رو کپی کردم و از من نیست.)



سلام به گل دخترهای زیبا و تحصیل کرده به دنبال کلید.. من به عنوان یه مادر 42 ساله، که اتفاقا سه تا از همین گل دخترا رو دارم، و چند تا پیراهن گل منگلی بیشتر از شما پاره کردم.. اومدم اینجا که یه نکات کلی رو واستون بگم..به نظر من سن ازدواج بالا رفته، چون بین  بلوغ فکری و بلوغ جنسی و بلوغ اجتماعی خیلی فاصله افتاده..پس اگه یه کم دیر ازدواج کردین نگران نشین... ایراد از شما نیست..این یه مسئله اجتماعی هست..ضمن این که مهم این نیست که زود ازدواج کنید، مهم اینه که خوب ازدواج کنید..

انسانیت ، تناسب ، سلامت روانی ،  مهم ترین شرط ازدواجه...انسان بودن مجموعه مادره..بقیه چیزا زیر مجموعه اون قرار داره.
با کسی ازدواج کنین که روح و جسم شما رو ارضا کنه..هم گروهتون باشه، هم خونتون باشه، روحتون اغنا شه..کسی که دیدگاه مرد سالارانه نداشته باشه، زن رو جنس دوم ندونه..دوست داشتن تنها کافی نیست..این که سلیقه مشترک داشته باشین کافی نیست، لازمه ، ولی کافی نیست..مهم اینه که واسه هم حرفی واسه گفتن داشته باشین، حرف هم رو بفهمین..درک شدن و درک کردن خیلی مهمه..ازدواجی نکنین که فردیت شما رو نابود کنه..

مسئله مالی یکی از واجبات یه زندگی موفقه.از مشکلات مالی ، مشکلات دیگه هم بروز میکنه...با کسی ازدواج کنین که واسه پول خرج کردن معقول مشکلی نداشته باشه..مرد باید بتونه یه رفاه نسبی، معقول و معمول جامعه واسه خانواده اش فراهم کنه..تمول معقول یه مرد، یه ارزش به حساب میاد.. این فلسفه که عشق باشه همه چیز حله، کاری نمیکنه... با مردی نباشین که نتونه فراز و نشیب زندگی رو مدیریت کنه..

.یک تصویر فانتزی و رومانتیک و غیر واقعی از مقوله ازدواج و شریک زندگیتون نداشته یاشید....انتظاراتتون رو از یه زندگی ایده آل سوق بدین به یه زندگی نرمال..زیادی ایده آل بودن هم خوب نیست، ببینید ایده آل هاتون قابلیت به فعل اومدن رو داره.؟.اون چیزی که تو وجود هر مردی مهمه، میزان آرامشی هست که بهتون میده..این زیاد ربطی به ثروت کلان و تحصیلات بالا و سن نداره..ممکنه خیلی از ایده آل های یه زن در یه مرد باشه ولی در کنارش چیزی در اون مرد باشه که هیچ کدوم از اون ایده آل ها رو به چشم نیاره..نتونه اون آرامش رو که لازمه زندگیه به شما بده.


ودر آخر اینکه ازدواج بخشی از زندگی هست نه همش..لزوما وجود یه مرد خوشبختی یه خانم رو تکمیل نمیکنه..ممکنه بیشتر کنه، اما تکمیل نمیکنه..زیادتر از استحقاقشون به پسرا بها ندین...رو یه شخص خاص زوم نکنین که متوهم بشن به جاش با هر قیافه و شکلی که هستین ..با هر وضع مالی و سطح زندگی..بازم مثل یه گوهر ارزشمند به خودتون نگاه کنین.. مطمئن باشین شریک های بالقوه زیادی وجود دارن که شما میتونین با اونا خوشبخت بشید..

اینا تجربه های من و بضاعت ناچیز من بود...پر حرفی منو ببخشید...

نکات زندگی


در مقابل تقدیر خداوند همانند کودکی باش که وقتی او را به هوا می اندازی می خنددچون ایمان دارد که تو او را خواهی گرفت.