باید ببینی چی رو از دست می دی و چی رو بدست میاری در این معامله... و مهمترین چیزی که داری از دست می دی سلیقه و روحیه شخصی ات در مورد ... هستش.


شخصیت مرا با برخوردم اشتباه نگیر! شخصیت من چیزی است که من هستم، اما برخوردم بستگی دارد به اینکه "تو" که هستی!!


خودت باش.
دست نیافتنی...


بی تفاوت باش مثل خودش!


وقتی که به سوال بی‌مورد کسی جواب و توضیح بیش از حد بدی در واقع با این کارت به اون فرد اجازه دادی که در موردت نظرهای بیمورد بده. پس اولین اصل برای روبه رو شدن با آدم‌هایی که باهات این مدلی بدرفتاری می‌کنند اینه که خودت رو براشون توضیح ندی.


کسانی که توی زندگی آدم دخالت بیجا می‌کنند.. یا نظر بیجا در مورد رفتار آدم می‌دن..

رو نباید زیاد بهشون جواب داد...


وب سایت biological-age با پرسیدن سئوالاتی از شما، سن واقعی بدن شما را می گوید.


تو حق انتخاب داری
ولی حق اذیت نه


به اعصابم روغن زدم این دفعه که روش راه رفتى با مخ بری تو دیوار!


از دردهای کوچک است که آدم مینالد. وقتی ضربه سهمگین باشد، لال میشود آدم.


تو به من میخندی چون من متفاوت هستم.من هم به تو میخندم که فرقی با بقیه نداری..


گاهی بهترین راه برای جلب توجه کسی این است که از توجه کردن به او دست بکشید.