غیر عادی ترین حرفای دیگران رو تائید کنید. مثلا شما یه کارمند بسیار سخت کوش هستید ویه آشنا یه روز در لابلای حرفاش بهتون میگه ولی خوب راحت پول در میاری ها......خب شما چه جوابی میدید؟ برافروخته میشید و میخواید متقاعدش کنید که نه شما بسیار هم سخت کوش هستید؟؟؟؟ بهترین جواب اینه که بهش بگید آره واقعا خیلی خوبه که من انقدر راحت پول در میارم.........میبینی با این جواب چقدر خودت و طرف رو راحت میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟ یا اینکه بهت میگن چرا فلان کار رو میکنی ؟ به جای اینکه صغری و کبری بچینی فقط در یک کلام میگی : چون دوست دارم............
میبینی اینطوری چه آرامشی پیدا میکنی؟ بیشتر اضطراب ما از اینجا نشات میگیره که ما از اینکه مورد تائید قرار نگیریم مضطرب میشیم و نهایت سعی خودمون رو میکنیم تا دیگران رومتقاعد کنیم که اشتباه میکنن.
وقتی نمیتونیم طرف رو متقاعد کنیم از این که نتونستیم بیشتر مضطرب میشیم.
اگه هم فکر میکنی نه در شرایطی باید حتما یه جوابی بدی ....اول به خودت بگو اصلا لازم نیست من هیچ جوابی به حرفای این آدم بزنم (اینطوری اول آرامش کسب میکنی ) چون وقتی خودت رو ملزم بدونی که جواب بدی و نتونی بشدت مضطرب و ناامید میشی.....بعد که چنین تصمیمی گرفتی سعی کن اگه میتونی در کوتاهترین جمله منظور خودت رو برسونی وقتی زیاد میخوایم صحبت کنیم ممکنه دچار اضطراب بشیم و صدامون بلرزه و طرف متوجه این حالمون بشه....میتونی جوابها رو از قبل آماده کنی یا حتی اگه نتونستی اون لحظه جواب بدی میتونی بعدا شرایطی رو مهیا کنی و حرف دلت رو بزنی. فقط اگه همه ما بتونیم روی خودمون کار کنیم که فکر دیگران زیاد برامون مهم نباشه به آرامش وصف نشدنی میتونیم دست پیدا کنیم.


بهترین برخورد با افرادی مثل جاری تو دوری و برخورد کم و سکوت هست....این افراد رو من خیلی خوب میشناسم ( متاسفانه در چنین خانواده ای بزرگ شدم) افرادی موفق هستن که با چنین اشخاصی حداقل رابطه رو داشته باشن اما اگه شرایط جوری هست که زیاد باید همدیگه رو ببینید خیلی کم باید باهاشون حرف بزنی سعی کنی حرفات تحریک کننده نباشه که طرف عصبی بشه سعی کنی اگه حرفی زد خودت رو بزنی به کوچه علی چپ (میدونم که خیلی سخته چون چنین افرادی خوب بلدن حرفی بزنن که تا مغز استخون آدم بسوزه یا غرورش جریحه دار بشه و لب به حرف باز کنه ) اما تو سعی کن طرف رو با سکوتت خلع سلاح کنی...فقط سکوت و کم محلی این افراد رو آتیش میزنه چون به مقصودشون نمیرسن. کم محلی و سکوت گاها بزرگترین توهینه تو از این حربه استفاده کن بخصوص که همسرت که مهمترین فرد زندگیت هست چنین خواسته ای داره پس به هیچ قیمتی نباید کاری کنی که به رنجش شوهرت ختم بشه. ضمنا وقتی تو هم جواب تند و تیز بدی جز اینکه ریشه عداوت بیشتر بشه و انرزی منفی این عداوت تو زندگیت پخش بشه چیز دیگه ای نیست. میدونی وقتی سکوت کنی کم کم تبدیل میشی به یه آدم بزرگ منش با سعه صدر زیاد. تبدیل میشی به یه شخصیت احترام برانگیز (برفرض هم که نشی خودت که آرامش پیدا میکنی ). سعی کن بذاری به حساب حماقت یا بی تربیتیش . فکر کنم جاریت میخواد باتوهین های مستقیم فقط دهن تو باز بشه چون اینجوری افرادی که رگه هایی از سادیسم داشته باشن بشدت ارضا میشن. بازم تکرار میکنم "سکوت" بهترین راه برخورد با این افرادهست . به هیچوحه با چنین افرادی نباید رابطه صمیمانه برقرار کرد و حرفهای محرمانه رو بهشون زد.


یه کمم مطالعه و تحقیق داشته باشین بد نیس به خدا! زندگی زناشویی چندین و چند فاز داره! اول کار همه مث شما عاشقن! همه اونایی که الان به خاک سیاه نشستن! شوهره ول کرده رفته خارج؛ 2 سال باید صبر کنه تا طلاق بگیره! همشون!
عاشق ایناییم که شوهره در کمال بیمنطقی و نادانی میگه حق طلاق نمیدم، و خانوما دلشون قنج هم میره تازه!
این عدم آرامشی که شوهرتون واسه یه امضا، بهش دست میده، شما باید تمام زندگیتون با خودتون همراه داشته باشین! ( اما چه کنیم که اصلا متوجه عمق فاجعه نیستین! )
شوهر شما چیزی از دست نمیده تازه! حقی ازش سلب نمیشه و اینه!
خیلی به منطق و سطح شعور مردی که دارین باهاش با این شرایط ازدواج میکنین بیشتر فک کنین! جدی میگم!


برای بدست آوردن چیزهایی که تاکنون نداشتید باید کسی باشید که تاکنون نبوده اید!


تا کسی ازتون در یک موردی نظر نخواسته، اظهار نظر نکنید. حتی از روی دلسوزی. بیشتر دلخوری‌ها از اظهار نظرهای بیجا به وجود می‌یاد.

5 تکنیک ظریف برای یک استخدام سریع



5 تکنیک ظریف برای یک استخدام سریع



گزارش های متعددی از لباس پوشیدن تا شیوه بیان در مصاحبه های استخدامی را شرح داده اند این گزارش نکات زیری به شما می آموزد که چطور سریع سر کار بروید:

این روزها استخدام شدن و قبولی در آزمون های استخدامی خودش یک علم است و در کنار داشتن مهارت های فنی و تخصصی رشته تان باید بتوانید آنهارا خوب ارائه نمایید.
گزارش های متعددی از لباس پوشیدن تا شیوه بیان در مصاحبه های استخدامی را شرح داده اند این گزارش نکات زیری به شما می آموزد که چطور سریع سر کار بروید:

1 - تفاوت قائل شدن بین ذوق زدگی و مشتاقی
هنگام مصاحبه استخدامی باید به کارفرما بقبولانید که برای پذیرش در آن موقعیت شغلی مشتاق هستید و خوشحال می شوید به تیم کاری ایشان بپیوندید در عین حال باید دقت کنید ذوق زده به نظر نرسید و این توهم در مدیر شرکت ایجاد نشود که هیچ جایی حاضر به استخدام شمانیست.
پس هیچ گاه از موضع ضعف برخورد نکنید و سعی کنید موفقیت های پیشین و نحوه عملکرد خودتان را به بهترین شیوه ممکن ارائه کنید.

2 - تحقیق کنید
اعتماد به نفس داشتن خوب است اما این به معنی آن نیست که چشم بسته و بدون تحقیق پا به مصاحبه استخدامی بگذارید شما می بایست از هر طریق ممکن در مورد شرکت و سوابق کاری مجموعه ای که داوطلب استخدام در آن هستید اطلاعات بدست آورید. گاهی همین اطلاعات ساده موجب برتری شما بر سایر داوطلبین خواهد شد.

3 - واقع بین باشید
ایده آل گرایی آن هم در شرایط سخت کنونی فقط باعث می شود در وضعیت بیکاری و بلا تکلیفی بمانید. بهتر است کمی توقعات خودتان را پایین بیاورید و سعی کنید سازش و همکاری بیشتری نشان دهید.

4 - پیگیر باشید
یکی از نکات بسیار مهم در استخدام این است پس از انجام مصاحبه پیگیر باشید. بسیار پیش آمده در برخی شرکت ها بعضی افراد از سوی کار فرما مناسب شناخته می شوند اما شماره تماس شان را گم می کنند. رزومه شان ناپدید می شود و یا اسمشان را با دیگری اشتباه می گیرند!!
باور کنید خود کارفرما ها هم از این اتفاقات شاکی می شوند اما هر از چند گاهی پیش می آید به همین دلیل توصیه ما به شما این است که پس از مصاحبه حد اقل یک بار برای پیگیری نتایج آن تماس بگیرید.

5 - بچه پر رو نباشید!
اعتماد به نفس داشتن در مصاحبه استخدامی یک امر ضروری است اما حواستان باشد در نظر مدیر عامل شرکت یک موجود خود خواه و بی هنر جلوه نکنید چرا که در این صورت اگر تنها انسان با مهارت در این زمینه باشد هم فایده ندارد از استخدام خبری نخواهد بود.
منبع:http://www.seemorgh.com/lifestyle/2159/199128.html